امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

شهریه تحصیلی و زبان آموزشی در دانشگاههای اتریش

  • نمایی کلی از ساختمان مرکزی دانشگاه وین
  • ساختمان شهرداری وین
  • شهریه تحصیلی در دانشگاههای اتریش

شهریه تحصیلی دانشگاه های اتریش

در دانشگاههای اتریش دانشجویان در تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی فقط یک شهریه ثابت ۷۵۰ یورویی در هر ترم تحصیلی پرداخت می کنند و برای انتخاب واحد (به هر تعداد) شهریه اضافی دیگری پرداخت نمی کنند. شهریه دانشگاه های اتریش یکی از مزایای تحصیل در این کشور است. هزینه تحصیل در اتریش واقعا به صرفه تر از اکثر کشورهای دنیاست، زیرا هزینه تحصیل در دانشگاه های اتریش در اکثر رشته ها بسیار ناچیز است.

 

زبان تحصیل در دانشگاه های اتریش

دانشجو باید مدرک زبان لازم برای تحصیل در دانشگاه های اتریش را از مراکز معتبری مانند گوته یا هر مرکز دیگری که مورد تایید دانشگاه است دریافت نموده و به دانشگاه ارائه نماید.

زبان تحصیل در کلیه رشته ها در مقطع کارشناسی به زبان آلمانی است که برای اخذ پذیرش؛ متقاضی باید مدرک آلمانی A2 از مراکز مورد تایید دانشگاه داشته باشد و  پس اخذ ویزای تحصیلی اتریش و اعزام دانشجو به اتریش؛ دانشگاه دانشجو را به کالجهای مورد تایید خود معرفی و دانشجو یک سال فرصت دارد تا مدرک زبان آلمانی مورد نیاز شروع تحصیل در دانشگاههی اتریش را که مدرک C1 می باشد را به دانشگاه ارایه و بعد از آن دانشجو اجازه انتخاب واحد در دانشگاه را دارا خواهد بود. 

زبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان آلمانی و یا انگلیسی است که برای رشته های به زیان انگلیسی ارایه مدرک زبان آی التس یا تافل اجباری است.

زبان تحصیل در مقطع دکتری انگلیسی است و نیازی به ارایه مدرک زبان نیز نمی باشد اما برای برخی رشته ها مانند رشته های مدیریت ارایه مدرک زبان الزامی است

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top