امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

همه ساله تعداد زیادی از پزشکان عزیز کشورمان جهت دوره های فلوشیپ در زمینه های مختلف و تخصص های گوناگون به کشورهای مختلفی اعزام می شوند که یکی از معتبر ترین برگزار کننده های دوره فلوشیپ پزشکی در اروپا کشور اتریش می باشد. دوره های فلوشیپ های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در اتریش به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی موقعیت بسیار مناسبی است که پزشکان عزیز در راستای ارتقاء و بروز رسانی و دریافت مدرک دوره از آن نهایت استفاده را ببرند. پزشکان و دندانپزشکان در هر رشته تخصصی گزینه هایی برای دوره فلوشیپ متناسب با تخصص خود در اختیار دارند که می توانند بر طبق خواست خود انتخاب نمایند.

  • تخصص پزشکی در اتریش
  • فلوشیپ تخصصی پزشکی در اتریش
  • فلفلوشیپ تخصصی دندانپزشکی در اتریش

دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش

موسسه علم و هنر میثاق بهترین دوره های فلوشیپ تخصصی پزشکی در بهترین دانشگاه های علوم پزشکی و معتبر ترین مجموعه های بیمارستانی اتریش را خدمت پزشکان عزیز هموطن ارائه می نماید که می توانند بنا بر تخصص و خواست خود در هر یک از این دوره ها شرکت نمایند. دوره های تخصصی فلوشیپ های پزشکی که در دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت ایران در  کشور اتریش  برگزار می گردد به زبان انگلیسی بوده و نیازی به داشتن مدرک زبان نیز نمی باشد. در حقیقت امکان شرکت در دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش بدون مدرک زبان برای پزشکان عزیز مهیا می باشد.

این دوره های فلوشییپ برای پزشکان و دندانپرشکان عمومی و متخصص برگزار می شود و متقاضیاندر طول دوره  آبزرور بوده و با تکنیک های جدید درمانی و دستگاههای پزشکی مدرن آشنا می شوند. و پس از طی دوره، گواهینامه پایان دوره فلوشیپ از دانشگاه مدنظر در کشور اتریش دریافت می کنند. در حقیقت این دوره های فلوشیپ تخصصی دوره های ویژه تخصصی و تکمیلی به منظور افزایش مهارت پزشکان محترم است.

 

دوره فلوشیپ دندانپزشکی در اتریش

دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در کشور اتریش نیز مانند دوره های تخصصی پزشکی، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و از نظر زبان برای پزشکان محترم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. همچنین به علت صنعتی و به شدت پیشرفته بودن کشور اتریش و وجود آخرین تکنولوژی ها و دستگاه ها و روش های درمانی در سیستم درمانی اتریش این یک فرصت بی نظیر برای پرشکان و دندانپزشکان عزیز است که بتوانند اطلاعات خود را از نظر روش های درمانی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، آپدیت و به روز نمایند.

 

موسسه علم و هنر میثاق بنیان گذار اعزام متقاضیان فلوشیپ به اتریش بوده و تابحال نیز متقاضیان زیادی را برای دوره فلوشیپ دندانپزشکی در اتریش و دوره های تخصصی فلوشیپ پزشکی در این کشور به اکثر دپارتمانهای بیمارستانهای معتبر اتریش اعزام کرده است و مدیر موسسه نیز تحصیل کرده کشور اتریش می باشد. 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top