امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دوره های دکترای تخصصی Ph.D مدیریت و اقتصاد

  • دوره های دکترای تخصصی Ph.D مدیریت و اقتصاد
  • دوره دکترای تخصصی مدیریت و اقتصاد
  • دوره Ph.D مدیریت و اقتصاد

موسسه علم و هنر میثاق نماینده رسمی و انحصاری یک دانشگاه معتبر اروپایی مجری دوره های غیر حضوری دکترای تخصصی (Ph.D) مدیریت و اقتصاد می باشد. این دوره ها به زبان انگلیسی برگزار شده و نیازی به مدرک زبان نیزنیست.

این دوره ها هیچگونه کلاس حضوری ندارند و دانشجو فقط باید تز دکتری بنویسد و سالی یکبار نیز حداکثر به مدت یک هفته در دانشگاه حضور داشته و پیشرفت تحصیلی تز خود را ارایه نماید.

برای ثبت نام در دوره دکتری تخصصی رشته فوق؛ داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته دانشگاهی کافی است و رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل نیز مهم نیست .

طول دوره تحصیل در این دوره ها حداقل۳ و حداکثر ۶ سال می باشد و در صورت طولانی تر شدن دوره به بیش از ۳ سال دانشجو شهریه اضافی پرداخت نخواهد کرد و فقط شهریه سه سال اول را در اول هر سال تحصیلی خواهد پرداخت.

هدف اصلی این دوره آماده کردن دانشجویان برای انجام پروژه ها و تحقیقات علمی وارایه آموزش های تخصصی به دانشجویان با تکیه بر استعدادها و فعالیت های تحقیقاتی آنها است .

درابتدای دوره دانشجو استاد و موضوع تز خود را انتخاب می کنند که این جلسه توجیهی در ایران برگزار می گرددو بعد از آن برای دانشجوی یک ویزای مولتی شنگن اخذ و دانشجو می تواند به کشورهای اتحادیه اروپا آزادانه سفر کند و دانشجو باید حداقل سالی یکبار به دانشگاه مراجعه و پیشرفت تحصیلی تز خود را به استاد راهنما گزارش کند. و در طول دوران تحصیل دانشجو باید حداقل یک مقاله در یکی از ژورنال های دانشگاه و یک مقاله هم در یکی از ژورنالهای بین المللی معتبر به چاپ برساند

در انتها پس از دفاع از پایان نامه؛ مدرک دکتری تخصصی مدیریت و اقتصاد ( Ph.D) به دانشجو اعطا می گردد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ پذیرش و مسائل مربوط و تعیین وقت مشاوره می توانید فرم زیر را پر کرده یا با شماره موسسه علم و هنر میثاق در ساعات اداری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top