امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

همه ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان بر اساس معیارهای مختلفی به بررسی و ارزشیابی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا پرداخته و لیستی از دانشگاه هایی که از نظر این وزارتخانه مورد تایید و دارای اعتبار هستند را جهت اطلاع علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور را اعلام می نماید. معمولا لیست دانشگاه های دارای تایید از وزارت علوم در سه دسته دانشگاه های گروه الف (دانشگاه های ممتاز)، دانشگاه های گروه ب (دانشگاه های خوب) و دانشگاه های گروه ج (دانشگاه های متوسط)، تقسیم بندی و معرفی می شوند. وزارت علوم گاها اطلاعیه هایی صادر می کند که به عنوان مثال تحصیل در مقطع دکتری فقط در دانشگاه های گروه الف و ب معتبر می باشد و تحصیل در دانشگاه های گروه ج فقط تا مقطع کارشناسی ارشد دارای اعتبار است. بدین سبب باید به اطلاعیه های سایت وزارت علوم به خوبی دقت شده و ملاک عمل قرار گیرد. همه ساله ممکن است دانشگاه هایی به این لیست اضافه شده یا از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم حذف گردند. از این رو همواره باید آپدیت ترین و بروز ترین لیست ارائه شده در وبسایت این وزارتخانه ملاک انتخاب دانشگاه محل تحصیل برای علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور قرار گیرد.

  • دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزرات علوم برای سال تحصیلی 2018 - 2019
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

وزارت علوم همچنین در معرفی اعتبار برخی دانشگاه ها به صورت کلی اظهار نظر نکرده و مثلا فقط تحصیل در رشته هایی خاص یا دانشکده هایی خاص در آن دانشگاه ها را مورد تایید می داند که دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور باید این موارد را به درستی در نظر بگیرند تا در نهایت زحماتشان به باد نرفته و مدرک تحصیلی شان مورد تایید واقع شود.

 

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم برای سال تحصیلی 2021-2020

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم برای سال تحصیلی2020-2021  یا به عبارتی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم برای دوره بعد از سپتامبر 2020 نیز در وبگاه این وزارتخانه قرار گرفته است. در لیست دانشگاه های معتبر سال2020-2021  نیز همین موارد ذکر شده به خوبی مشاهده می شود. یعنی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا که مورد تایید هستند در سه دسته دانشگاه های گروه الف (دانشگاه های ممتاز)، دانشگاه های گروه ب (دانشگاه های خوب) و دانشگاه های گروه ج (دانشگاه های متوسط)، تقسیم بندی شده اند و تحصیل در برخی دانشگاه ها فقط در رشته هایی خاص و دانشکده هایی خاص مورد تایید بوده و تحصیل در برخی دانشگاه ها نیز فقط در مقطع تحصیلی خاصی معتبر می باشد.

نظر به اینکه این لیست ممکن است دستخوش تغییراتی شده یا با اطلاعیه ای از طرف وزارت علوم ضمیمه شود، جهت اطلاع بیشتر و راهنمایی بهتر علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور، لازم دیدیم لینک مستقیم لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سال تحصیلی2018-2019  را از خود سایت وزارت علوم خدمتتان عرضه نماییم تا دقیق ترین و به روز ترین فهرست را همراه با آخرین اطلاعیه های این وزارتخانه ملاک انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود قرار دهید.

لیست وزارت علوم

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشور های اسلواکی و اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top