امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور

همان طور که می دانید همه ساله وزرات علوم به بررسی و ارزشیابی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا پرداخته و برخی را مورد تایید قرار می دهد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که متولی آموزش پزشکی و بخش سلامت کشور می باشد نیز در مورد تحصیل در رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به بررسی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها در دنیا پرداخته و نتایج بررسی که شامل لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور می باشد را در سایت خود ارائه می نماید. از آنجا که علاقه به تحصیل پزشکی در خارج از کشور بسیار زیاد شده است، متقاضیان باید ابتدا از میان دانشگاه های معتبر معرفی شده در سایت وزارت بهداشت کشور، دانشگاه مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایند.

  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دانشگاههای خارج از کشور
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت
  • لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 2018-2019

بررسی اعتبارسنجی دانشگاه ها در سراسر دنیا یک امر مرسوم بوده و می تواند راهنمایی مناسبی برای علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور در سراسر دنیا باشد تا بتوانند بهترین دانشگاه را برای تحصیل رشته مورد نظر خود انتخاب نمایند. وزارت بهداشت ایران نیز که متولی امر سلامت و آموزش های پزشکی در کشور است، بر اساس معیارهای متعددی از جمله بررسی های کارشناسان این وزارتخانه در مورد دانشگاه های مختلف و سیستم های معتبر بین المللی و رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه ها مانند QS، Times و Shanghai همه ساله به جمع بندی رسیده و فهرست دانشگاه های مورد تایید خود در آموزش رشته های علوم پزشکی را در وب سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می نماید.

 

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 2018-2019

در این سال تحصیلی نیز مانند سال های قبل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی دقیق دانشگاه های مختلف ارائه دهنده دوره های تحصیلی رشته های علوم پزشکی در دنیا و همچنین ملاک قرار دادن سیستم های معتبر بین المللی رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه ها مانند QS، Times و Shanghai ، در سایت خود، لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 2018-2019 را ارائه نموده است.

لازم است متقاضیان تحصیل در خارج از کشور حتما به روز به سایت وزارت بهداشت مراجعه کرده و آپدیت ترین و به روز ترین لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای تحصیل علوم پزشکی به ویژه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را ملاحظه نمایند. زیرا همه ساله این لیست دچار تغییراتی شده و برخی دانشگاه ها از آن حذف شده و برخی دانشگاه ها به آن اضافه می شوند. از این رو برای راهنمایی علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور لازم دیدیم که لینک مستقیم سایت وزارت بهداشت که حاوی لیست دانشگاه های مورد تایید وزرات بهداشت برای تحصیل علوم پزشکی می باشد را خدمتتان ارائه نماییم:

لیست وزارت بهداشت

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشور های اسلواکی و اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top