امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه هنرهای کاربردی وین

یکی از بهترین دانشگاه های هنر در کشور اتریش، دانشگاه هنرهای کاربردی وین می باشد که برای علاقه مندان تحصیل رشته هایی مانند معماری، گرافیک و هنر در اروپا یکی از بهترین گزینه ها است. دانشگاه هنرهای کاربردی وین در زبان آلمانی Universität für angewandte Kunst Wien و در زبان انگلیسی University of Applied Arts Vienna نامیده می شود.  مشتاقان تحصیل هنر در اروپا می دانند که کشور اتریش مهد هنر در اروپای مرکزی به شمار می رود و پایتخت آن شهر وین از بهترین شهرها برای زندگی هنرمندان در سطح قاره اروپا به شمار می رود. از این نظر فرصت تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین برای هنرآموزان یک فرصت بسیار مغتنم شمرده می شود. این دانشگاه نزدیک موزه هنرهای سلطنتی اتریش که اولین موزه صنایع دستی در اروپاست، واقع شده است.

 

تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین

این دانشگاه در سال 1867 میلادی تاسیس شد و از دانشگاه های نسبتا جوان کشور اتریش محسوب می شود و در همین طول عمر فعالیت، توانسته فارغ التحصیلان برجسته ای در رشته های هنری از جمله معماری معرفی نماید. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 2000 دانشجو را از سراسر جهان میزبانی کرده و 340 عضو هیات علمی دارد.

از برجسته ترین اساتید این دانشگاه می توان به زاها حدید مرحوم معمار برجسته عراقی انگلیسی اشاره نمود که در دپارتمان معماری این دانشگاه استودیوی طراحی برای آموزش دانشجویان داشت. اساتید بزرگ دیگری در زمینه معماری نیز در دپارتمان معماری دانشگاه هنرهای کاربردی وین، استودیوی طراحی داشته اند که از این جمله می توان به گرگ لین و ولف دو پریکس اشاره نمود. این دانشگاه به همراه آکادمی هنرهای زیبای وین و دانشگاه صنعتی وین، بهترین دانشگاه های معماری اتریش می باشند و تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین یک فرصت بی نظیر برای علاقه مندان تحصیل معماری در اروپا شمرده می شود.

 

رشته های دانشگاه هنرهای کاربردی وین اتریش

تعداد رشته های دانشگاه هنرهای کاربردی وین اتریش کم نیست و بیشتر در محدوده مباحث تخصصی هنری می باشد که در کلیه مقاطع تحصیلی شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شوند. برخی رشته های دانشگاه هنرهای کاربردی وین عبارتند از: نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی، عکاسی، طراحی مد، طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، هنرهای دیجیتال، طراحی رسانه ای، طراحی صحنه، هنرهای رسانه ای، مرمت و حفاظت ابنیه، طراحی پارچه و صنایع دستی. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل معماری در اتریش به شمار می رود. همچنین برای علاقه مندان تحصیل گرافیک در اتریش نیز دانشگاه هنرهای کاربردی وین از بهترین گزینه ها به شمار می رود.

دانشکده های دانشگاه هنرهای کاربردی وین که همگی درشاخه های هنر فعالیت دارند عبارتند از:

- دانشکده هنر و تکنولوژی

- دانشکده هنرهای زیبا و رسانه

- دانشکده معماری

- دانشکده مرمت و حفاظت ابنیه

- دانشکده طراحی

- دانشکده علوم و ارتباطات هنری

 

هزینه تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین مانند اکثر دانشگاه های اتریش برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا رایگان و برای دانشجویان کشورهای غیر عضو این اتحادیه ۷۴۶ یورو است

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه هنرهای کاربردی وین و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top