امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز

یکی از دانشگاه های برتر اتریش در زمینه هنر و طراحی در کشور اتریش، دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز است که در شمال این کشور واقع شده است. شهر لینز سومین شهر پرجمعیت اتریش با حدود 200 هزار نفر جمعیت می باشد که به آن در زبان آلمانی لینتس می گویند. این شهر نیز مانند وین پایتخت اتریش در کرانه رود دانوب بنا شده است و امروزه مرکز ایالت اوبراسترایش یا اتریش شمالی می باشد.

  • دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز
  • رشته های تحصیلی دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز اتریش
  • شرایط تحصیل در دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینتس

دانشگاه دولتی هنر و طراحی صنعتی لینز که در زبان آلمانی Universität für Künstlerische und industrielle Gestaltung Linz نامیده می شود و هم در زمینه طراحی های هنری و هم در زمینه های کاربرد طراحی در صنعت، خروجی بسیار خوبی داشته است، همه ساله میزبان دانشجویان پرتعدادی از سراسر دنیاست که برای تحصیل در اتریش وارد این دانشگاه می شوند و اغلب مشغول به تحصیل در رشته های هنری و به ویژه طراحی می گردند. در این شهر دانشگاه دیگری به نام دانشگاه یوهانس کپلر لینز هم قرار دارد که آن دانشگاه نیز از دانشگاه های شاخص کشور اتریش به حساب می آید.

 

تاریخچه دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز

تاریخچه دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز بر می گردد به سال 1946 که ابتدا این موسسه آموزشی به عنوان مدرسه هنر شروع به فعالیت نمود و در سال 1973 به آکادمی هنر تبدیل شد. در سال 1998 میلادی وزارت علوم اتریش این موسسه آموزشی را به عنوان یک دانشگاه مستقل پذیرفت.

در مورد تاریخچه شهر لینز که محل قرارگیری دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز می باشد باید گفت که ساخت این شهر به دوران روم باستان بر می گردد و نام اولیه آن در ابتدا لنتیا قرار داده شده بود. از نکات جالب در مورد شهر لینتس یا لینز اتریش این است که آدولف هیتلر در دبیرستانی به نام فادینگر در شهر لینز به تحصیل پرداخته است. وی در دوران جنگ جهانی دوم تصمیم داشت شهر لینز را به یکی از 5 شهر پیشوا در رایش سوم تبدیل کند.

 

شرایط تحصیل در دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینتس

به منظور تحصیل در رشته های طراحی و هنری در کشور اتریش باید به گونه ای توان هنری خود را به دانشگاه اثبات کرد. از این رو از اصلی ترین شرایط تحصیل در دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینتس، می توان به موفقیت در مصاحبه و آزمون ورودی اشاره نمود.

هزینه تحصیل در دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز اتریش، مانند اکثر دانشگاه های این کشور برای دانشجویانی که اتباع کشورهای غیر عضو در اتحادیه اروپا هستند ۷۴۶ یورو بوده که این هزینه برای دانشجویان ایرانی نیز اعمال می شود. اما دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا شهریه ای پرداخت نمی کنند.

 

رشته های تحصیلی دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز اتریش

دانشکده های این دانشگاه که ارائه دهنده رشته های تحصیلی دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز اتریش هستند عبارتند از: دانشکده های معماری، هنرهای زیبا، طراحی صنعتی، طراحی گرافیکی و عکاسی، عکاسی، طراحی گرافیک، ارتباطات تصویری، مد، فرهنگ رسانه و نظریه هنر، مجسمه سازی و سرامیک، رسانه های تعاملی، رسانه های مبتنی بر محدودیت زمانی، استراتژی های فضایی و طراحی، فرهنگ رسانه و نظریه هنر و همچنین پرورش معلم و مربی هنر و طراحی و نساجی و رسانه.

رشته های تحصیلی دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینتس اتریش که در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می شوند، عبارتند از: معماری، طراحی صنعتی، گرافیک و طراحی و عکاسی، طراحی مد، نساجی و هنر و طراحی، رسانه ها، رسانه مبتنی بر زمان، مطالعات هنری و فنی، مطالعات فرهنگی، ارتباطات بصری، مجسمه و سرامیک، نقاشی و هنر گرافیک، طراحی تجربی، هنرهای زیبا، فرهنگ رسانه و نظریه های هنری، طراحی پارچه و لباس، طراحی و فناوری، طراحی رسانه، برنامه آموزش هنر و مطالعات فرهنگی.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه هنر و طراحی صنعتی لینز و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top