امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه مدول وین

در کشور اتریش علاوه بر دانشگاه های تراز اول دولتی، تعدادی دانشگاه خصوصی نیز فعالیت دارند که بزرگ ترین آن ها دانشگاه مدول وین می باشد که در زبان آنگلیسی آن را MODUL University خوانده و نام اختصاری آن را نیز MU بیان می کنند. این دانشگاه بین المللی در سال 2007 توسط اتاق بازرگانی و صنعت اتریش تاسیس شده است و در زمینه آموزش بین المللی در اتریش سرآمد است. کلیه دوره های تحصیلی در مقاطع مختلف در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه شده و رقمی بیش از 70 درصد از دانشجویان دانشگاه مدول وین اتریش را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.

  • دانشگاه مدول وین
  • شرایط تحصیل در دانشگاه مدول اتریش
  • رشته های دانشگاه مدول وین اتریش
  • هزینه تحصیل در دانشگاه مدول وین
  • دانشگاه مدول وین اتریش
  • تحصیل در دانشگاه مدول وین

جالب است بدانید دانشگاه مدول وین، به عنوان اولین دانشگاه اتریش، در سال 2016 میلادی یک پردیس دانشگاهی در خاور میانه افتتاح کرد که در شهر دبی امارات متحده عربی قرار گرفته است.

 

شرایط تحصیل در دانشگاه مدول اتریش

از شرایط تحصیل در دانشگاه مدول وین اتریش این است که برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مدول، لازم است ریز نمرات و گواهی پایان دوره دبیرستان، 2 توصیه نامه از منابع آکادمیک، مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره حداقل 6 یا تافل آی بی تی با نمره حداقل 76 ارائه شود. مجددا لازم به ذکر است که کلیه دوره های تحصیلی دانشگاه مدول به زبان انگلیسی برگزار می شود و تسلط به زبان انگلیسی برای دانشجویان، الزامی است.

از محاسن تحصیل در دانشگاه مدول اتریش امکان ادامه تحصیل در رشته های غیر مرتبط است. به عنوان مثال یک فرد با لیسانس مهندسی می تواند برای فوق لیسانس رشته مدیریت اپلای نماید. برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مدول وین اتریش برای ترم بهار، باید تا 31 اکتبر اپلای نمود. برای ترم پاییز نیز ددلاین اپلای کردن 31 ماه می میلادی می باشد.

اما باید در نظر داشت این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران نمی باشد. در حقیقت دانشجویانی که قصد کار در ایران پس از گذراندن تحصیل را دارند باید از قبل این موضوع را بدانند که مدارک تحصیلی ارائه شده به آن ها از جانب این دانشگاه در ایران مورد ارزیابی قرار نمی گیرد. فقط افرادی که قصد کار و ادامه تحصیل در خود اروپا را دارند، تحصیل در دانشگاه مدول وین برایشان مناسب است.

 

رشته های دانشگاه مدول وین اتریش

به طور کلی این دانشگاه دارای سه دانشکده می باشد که عبارتند از: دپارتمان مدیریت گردشگری و مهمانداری، دپارتمان فناوری رسانه های جدید و دپارتمان مدیریت بین الملل. رشته های دانشگاه مدول وین اتریش در قالب همین دانشکده ها به دانشجویان ارائه می شوند.

این دانشگاه از بهترین دانشگاه های اتریش در رشته های هتلداری، گردشگری و مدیریت به حساب می آید. رشته های مدیریت فروش، مدیریت گردشگری، مدیریت اقتصادی، مدیریت جهانگردی، مدیریت رسانه، مدیریت پروژه و مدیریت ورزشی در این دانشگاه ارائه می شود. از محاسن تحصیل مدیریت در اتریش در دانشگاه مدول وین این است که اکثر اساتید آن فارغ التحصیل برترین دانشگاه های اروپا و آمریکا در حوزه مدیریت و کسب و کار هستند.

به طور کلی اتریش کشوری است که هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آن بسیار پایین است. اما با تحصیل در دانشگاه های خصوصی آن که شهریه کمی هم ندارند، هم می توان از شانس اقامت در این کشور بهره برد و هم اینکه شانس کار در کشورهای پیشرفته دیگر را پیدا کرد.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه مدول وین

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه مدول وین اتریش بر اساس مقطع و رشته تحصیلی و طول دوره تحصیلی، متفاوت می باشد. برنامه های آموزشی 3 ساله در این دانشگاه حدود 37 هزار یورو و برنامه های 4 ساله حدود 55 هزار یورو شهریه دارند که اولی در 6 نوبت و دومی در 8 نوبت باید به دانشگاه پرداخت گردد.  به عنوان مثال:

هزینه تحصیل در دوره 3 ساله کارشناسی مدیریت بازرگانی : 6166 یورو در هر ترم می باشد. اما هزینه تحصیل در دوره 4 ساله کارشناسی مدیریت بازرگانی 6500 یورو در هر ترم است.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه مدول وین و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top