امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه FHWien اتریش

همان طور که می دانیم در کشورهای پیشرفته و صنعتی مانند اتریش، دانش به شکل صرف و محض کمتر از علوم کاربردی مورد توجه قرار می گیرد و بیشتر آموزش های سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی این کشور ها حول علوم کاربردی متمرکز است. از این رو جالب است بدانید که یکی از دانشگاه های مطرح اتریش که همه ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل از سراسر دنیا دارد، دانشگاه FHWien اتریش است که یکی از دانشگاه های علمی کاربردی و به عبارت بهتر، بهترین دانشگاه علمی کاربردی اتریش به حساب می آید.

  • دانشگاه FHWien اتریش
  • تحصیل در دانشگاه FHWien اتریش
  • رشته های تحصیلی دانشگاه FHWien اتریش

همان طور که می دانیم فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی اتریش، مسئول آموزش دانش های کاربردی در این کشور صنعتی هستند و بقدری آموزش های این دانشگاه ها کاربردی است که فردی که از آن ها فارغ التحصیل می شود تقریبا از شغل آینده خود اطمینان دارد. بهترین فاخ هوخ شوله یا دانشگاه علمی کاربردی این کشور دانشگاه FHWien اتریش بوده و به علت اعتبار بالا، فارغ التحصیلان آن به سرعت جذب بازار کار می شوند. جالب است بدانید اعتبار این دانشگاه فقط در خود اتریش نبوده و فارغ التحصیلان آن در کشورهای دیگر اروپایی نیز به راحتی جذب بهترین مشاغل در زمینه کاری خود می شوند. در ادامه بیشتر به معرفی دانشگاه FHWien اتریش می پردازیم.

 

تحصیل در دانشگاه FHWien اتریش

مشتاقان تحصیل در دانشگاه FHWien اتریش لازم است بدانند این دانشگاه در علوم کاربردی به ویژه در زمینه هایی مانند مدیریت و علوم ارتباطات و برنامه های آکادمیک آموزشی در کشور اتریش سرآمد است. به طور ویژه این دانشگاه را دانشگاه علمی کاربردی در زمینه تخصصی مدیریت و علوم ارتباطات نیز می دانند. در خود اتریش این دانشگاه را با نام Fachhochschule für Management & Kommunikation نیز می شناسند.

در این دانشگاه سیستم آموزشی تمام وقت و پاره وقت تواما وجود دارد. هم اکنون حدود 59 درصد از دانشجویان در دوره های پاره وقت و 41 درصد در دوره های تمام وقت مشغول به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی وین اتریش هستند. در دوره های پاره وقت گاهی کلاس ها در شب و اکثرا در آخر هفته ها برگزار می شود. حدود 60 درصد دانشجویان دانشگاه FHWien اتریش را دختران و 40 درصد را دانشجویان پسر تشکیل می دهند. همچنین حدود 2 درصد دانشجویان فعلی این دانشگاه از کشورهای غیر عضو در اتحادیه اروپا و 6 درصد از کشورهای عضو اتحادیه اروپایی بوده و باقی دانشجویان، از خود کشور اتریش می باشند.

این دانشگاه که در پروژه های بین المللی زیادی در بخش تحقیق و توسعه مشارکت دارد، بخشی از برنامه اراسموس یا همان تبادل دانشجو بین دانشگاه های کشورهای اتحادیه اروپا نیز به حساب می آید.

در سیستم آموزشی این دانشگاه کلیدی ترین نقش برای مربی در نظر گرفته شده است. در حقیقت مربیان با شور و شوق مثال زدنی سعی در انتقال اطلاعات و ویژگی های برجسته حرفه ای و حتی شخصیتی به دانشجویان می باشند.

نکته مهم در مورد شرایط تحصیل در دانشگاه FHWien اتریش این است که تمامی برنامه های تحصیلی ارائه شده در آن به زبان آلمانی است. گرچه برخی دروس نیز ممکن است به زبان انگلیسی ارائه شود. برای توسعه دانش و مهارت های فرهنگی در این دانشگاه فرصت آموزش زبان های چینی، فرانسه، روسی و اسپانیایی نیز برای دانشجویان مشتاق فراهم شده است.

 

دانشکده های دانشگاه FHWien اتریش

رشته های تحصیلی این دانشگاه در قالب دانشکده های دانشگاه FHWien اتریش به دانشجویان ارائه می گردد که این دانشکده ها عبارتند از:

- مدیریت و کارآفرینی

- منابع انسانی و سازمان

- ارتباطات، بازاریابی و فروش

- مدیریت گردشگری

- مدیریت املاک و مستغلات

- مدیریت مالی

- روزنامه نگاری و رسانه ها مدیریت

 

رشته های تحصیلی دانشگاه FHWien اتریش

17 دوره آموزشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال حاضر در 7 موسسه آموزشی دانشگاه FHWien اتریش به دانشجویان ارائه می گردد. رشته های تحصیلی دانشگاه FHWien اتریش به تفکیک مقاطع تحصیلی عبارتند از:

 

رشته های رشته های تحصیلی دانشگاه FHWien اتریش برای مقطع کارشناسی

- مدیریت و کارآفرینی

- تولید محتوا و مدیریت رسانه های دیجیتال

- بازاریابی و فروش

- مدیریت منابع انسانی

- هتلداری و گردشگری

- روزنامه نگاری و رسانه ها مدیریت

- امور مالی، حسابداری و مالیات

 

رشته های تحصیلی دانشگاه FHWien اتریش برای مقطع کارشناسی ارشد

- مدیریت ارتباطات

- بازاریابی و مدیریت فروش

- مدیریت  مهمانداری و گردشگری

- مدیریت اجرایی

- توسعه سازمانی و منابع انسانی

- مدیریت املاک و مستغلات

- مدیریت مالی و کنترل

- روزنامه نگاری و رسانه های جدید

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه FHWien اتریش و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top