امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه FH Joanneum اتریش

همان طور که می دانیم دانشگاه هایی تحت عنوان فاخ هوخ شوله در اتریش وجود دارند که تقریبا معادل دانشگاه های علمی کاربردی به شمار می روند و البته به علت کاربردی بودن آموزش های تحصیلی و مهارت محور بودن آن ها، فارغ التحصیلان شان به سرعت پس از اتمام تحصیلات، در خود کشور اتریش و حتی در صورت تمایل در اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا جذب بازار کار می شوند. یکی از بهترین فاخ هوخ شوله های این کشور، دانشگاه FH Joanneum اتریش است که در شهر گراتس و ایالت اشتایرمارک این کشور واقع شده است. البته کالج ها و مراکز آموزشی این دانشگاه در سه شهر گراتس، کاپفنبرگ و اشتایرمارک تقسیم شده است و مرکزیت آن در شهر گراتس است.

  • دانشگاه FH Joanneum اتریش
  • هزینه تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش
  • دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش
  • رشته های تحصیلی دانشگاه FHJ گراتس اتریش
  • دانشگاه FHJ گراتس اتریش
  • دانشگاه FH Joanneum

گراتس شهری دانشگاهی است که در آن دانشگاه های معتبری چون دانشگاه گراتس، دانشگاه پزشکی گراتس، دانشگاه فنی گراتس، دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس و دانشگاه FH Joanneum اتریش واقع شده اند. همچنین در ایالت اشتایرمارک، دانشگاه مونتان لئوبن یکی از بهترین دانشگاه های اروپا در زمینه تحصیل مهندسی نفت هم قرار گرفته است.

دانشگاه FH Joanneum اتریش که در سال 1995 تاسیس شده و از دانشگاه های جوان اتریش به حساب می آید، در حال حاضر میزبان 3428 دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی می باشد. به همین جهت این دانشگاه را می توان یکی از بزرگترین فاخ هوخ شوله های اتریش دانست. دانشجویان فعلی این دانشگاه از بیش از 36 ملیت مختلف می باشند.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش

مانند سایر دانشگاه های اتریش، هزینه تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش هم برای دانشجویان تبعه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و دانشجویان از کشورهای دیگر متفاوت است. دانشجویان ایرانی که اتباع اتحادیه اروپا حساب نمی شوند، باید برای هر ترم تحصیلی 750 یورو شهریه پرداخت کنند که البته در صورت اخذ پذیرش تحصیلی ملزم به پرداخت شهریه دو ترم یعنی 1500 یورو به دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش هستند.

 

رشته های تحصیلی دانشگاه FHJ گراتس اتریش

بر طبق سیستم آموزشی کشور اتریش، فاخ هوخ شوله ها دوره های تحصیلی متنوعی در مقاطع تحصیلی مختلف به جز مقطع دکتری به دانشجویان ارائه می دهند. رشته های تحصیلی دانشگاه FHJ گراتس اتریش نیز از تنوع مناسبی برخوردار است. این دانشگاه در حال حاضر 45 برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. این رشته های تحصیلی دانشگاه FHJ گراتس اتریش در قالب 6 گروه آموزشی و 25 موسسه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه FH Joanneum اتریش ارائه می گردند. کلیه دوره های ارائه شده در این دانشگاه به صورت تمام وقت و پاره وقت ارائه می گردند.

معروف ترین رشته های تحصیلی دانشگاه FHJ گراتس اتریش عبارتند از: تکنولوژی تولید، مدیریت مهندسی، علوم کامپیوتر کاربردی، مهندسی الکترونیک، مطالعات بهداشت، ساخت و ساز و انرژی، رسانه، مدیریت فناوری اطلاعات، فناوری اینترنت، حقوق، طراحی نرم افزار، هوا و فاضا، مهندسی خودرو، رژیم غذایی و تغذیه، مامایی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی، فناوری رادیولوژی، کاردرمانی، مطالعات بهداشت، گفتار درمانی، مدیریت حمل و نقل و انرژی، طراحی صنعتی، بانک داری، مدیریت صنعت بیمه، کسب و کار در بازارهای نوظهور، مدیریت صنعتی، مدیریت بهداشت، معماری و مدیریت ساخت و ساز.

 

مزایای تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش

از اصلی ترین مزایای تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش همکاری با 200 دانشگاه معتبر در اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و آسیاست که برگزاری برنامه های تحصیلی مشترک و امکان تبادل دانشجو نیز از مزیت های این توافق نامه های همکاری بین دانشگاهی می باشد. از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه فاخ هوخ شوله یوانیوم گراتس اتریش این است که دانشجویان این دانشگاه اکثرا در حین تحصیل در این دانشگاه جذب بازار کار اتریش می شوند و مشکلی در زمینه یافتن شغل مناسب در آینده نخواهند داشت.

 

اساتید مشهوری که در دانشگاه FH Joanneum اتریش یا بصورت دائم یا بصورت میهمان تدریس و پژوهش کرده اند

در این بخش لیست اساتید مشهوری که در دانشگاه FH Joanneum اتریش یا بصورت دائم یا بصورت میهمان تدریس و پژوهش کرده اند را ملاحظه می فرمایید:

دیتر هربست (استاد آلمانی)

گونتر فریاد-شوستر (استاد وهنرمند اتریشی)

چارلز باند شوالیه (روزرنامه نگار برجسته سوئیسی)

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه FH Joanneum اتریش و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top