امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی

مانند دوره های فلوشیپ پزشکی، انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی هم در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش آن ها در سراسر دنیا برگزار می گردد که دلیل شرکت دندانپزشکان هم در انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی، بروز کردن دانش و تجربه خود با حضور در این دوره ها به صورت آبزور است. شاید به همین جهت است که دندانپزشکان ترجیح می دهند دوره های فلوشیپ دندانپزشکی را در پیشرفته ترین کشور ها بگذرانند.

  • انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی
  • دوره های فلوشیپ دندانپزشکی
  • تخصص های دندانپزشکی

 

دلیل این موضوع واضح است زیرا این دوره های فلوشیپ دندانپزشکی، در کشورهای پیشرفته و در دانشگاه های علوم پزشکی معتبر منطبق بر آخرین متدهای درمانی در زمینه بهداشت دهان و دندان ارائه می شود. همچنین دندانپزشکی رشته ای تجهیزات محور است و در کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا مانند اتریش، آلمان و انگلیس، بهترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز و کلینیک های درمانی قرار داده شده است که همین موضوع موجب می شود گذراندن دوره فلوشیپ در این کشورها باعث آپدیت شدن دانش و تجربه دندانپزشکان شود. به عنوان مثال شرکت در دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش، فلوشیپ دندانپزشکی در این کشور نیز بسیار بیشتر از کشورهای درجه دوی اروپایی مشتاق دارد.

مانند پزشکی دوره های فلوشیپ دندانپزشکی هم در مباحث عمده و اصلی هر یک از تخصص های دندانپزشکی برگزار می شود و البته لازم به ذکر است که لازم نیست شرکت کنندگان هر دوره متخصص همان تخصص دندانپزشکی باشند و حتی دندانپزشکان عمومی هم می توانند در این دوره ها شرکت کنند.  

 

دوره های فلوشیپ دندانپزشکی

واضح است که انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی وجود دارد که دوره های آن ها در دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر دنیا و همچنین مراکز درمانی و کلینیک های تحت نظارت آن ها ارائه می گردد. معروف ترین دوره های فلوشیپ دندانپزشکی که در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر جهان ارائه می گردد، عبارتند از:

- دوره فلوشیپ ایمپلنت (معمولا بین 12 تا 18 ماه به طول می انجامد)

- دوره فلوشیپ ارتودنسی جراحی یا ارتوسرجری

- دوره فلوشیپ پروتز فک و صورت

- دوره فلوشیپ میکرو جراحی

 

تخصص های دندانپزشکی

همان طور که عرض شد انواع دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در مباحث اصلی تخصص های دندانپزشکی ارائه می گردند. اصلی ترین تخصص های دندانپزشکی عبارتند از:

تخصص اطفال

تخصص جراحی فک و دندان

تخصص جراحی لثه و ایمپلنت یا پریودانتیست

تخصص رادیولوژی فک و صورت

تخصص ارتودنسی

تخصص پروتزهای دندان و ایمپلنت یا پروستودانتیست

تخصص ترمیمی

تخصص آسیب شناسی فک و صورت یا پاتولوژیست

تخصص درمان ریشه یا اندودانتیست

تخصص بیماری های دهانی

 

 

در پایان قابل ذکر است که پزشکان و دندانپزشکان عمومی هم می توانند در دوره های فلوشیپ شرکت کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در کلیه دانشگاه های معتبر علوم پزشکی خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top