امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه علوم کاربردی BFI وین

یکی از فاخ هوخ شوله ها یا دانشگاه های علمی کاربردی برتر کشور اتریش، دانشگاه علوم کاربردی BFI وین یا مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین است که به زبان آلمانی Fachhochschule des bfi Wien نامیده می شود. برای افرادی که به دنبال تحصیلات کاربردی هستند فاخ هوخ شوله هایی مانند دانشگاه علوم کاربردی BFI وین یا مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین بهترین گزینه است. زیرا این موسسات آموزشی به معنای واقعی علوم را به صورت کاربردی و مناسب بازار کار به محصلین و دانشجویان خود ارائه می دهند و فارغ التحصیلان آن ها به سرعت جذب بازار کار می شوند. در کشور اتریش به طور کلی فارغ التحصیلان فاخ هوخ شوله ها در یافتن شغل شرایط بهتری نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های عادی دارند

تحصیل در مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین

مدرسه عالی علوم کاربردی BFI وین در سال 1996 میلادی در پایتخت اتریش بعنوان یکی از فاخ هوخ شوله ها تاسیس شده و امروزه بیش از 2000 دانشجو در رشته های مختلف در آن مشغول تحصیل هستند. دوره های آموزشی در این فاخ هوخ شوله معتبر کشور اتریش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف برگزار می شود. اکثر دوره های تحصیلی آن به زبان آلمانی و بعضا دوره هایی نیز به زبان انگلیسی ارائه می گردد. دوره های آموزش زبان آلمانی نیز در ارائه می گردد دانشگاه علوم کاربردی BFI وین که برای مشتاقان یادگیری زبان آلمانی فرصتی بسیار مغتنم را می سازد.

دوره های تحصیلی کاربردی مدیریت حمل و نقل، مدیریت هتلداری، فناوری اطلاعات مطالعات رسانه، مدیریت کسب و کار، بانکداری و اقتصاد و ... نیز در این دانشگاه فاخ هوخ شوله معتبر در کشور اتریش ارائه می گردد.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه BFI وین

به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه BFI وین مانند اکثر دانشگاه های کشور اتریش حدود 750 یورو در هر ترم تحصیلی و 1500 یورو در هر سال است.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی BFI وین و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top