امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

فلوشیپ پزشکی در اسلواکی

یکی از کشورهای اروپای مرکزی که کمتر در میان هموطنان ما شناخته شده است، اسلواکی می باشد که از تجزبه کشور چکسلواکی سابق به وجود آمد و امروزه یکی از مقاصد دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور به ویژه تحصیل در اروپا محسوب می شود. از طرفی دیگر بسیاری از پزشکان نیز ترجیح می دهند برای گذراندن دوره های تکمیلی خود، دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلواکی را انتخاب نمایند.  

  • فلوشیپ پزشکی در اسلواکی
  • فلوشیپ در اسلواکی
  • فلوشیپ دندانپزشکی در اسلواکی

 

می دانیم که دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلواکی و سایر کشورها در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی تحت پوشش آن ها برگزار می شود. با توجه به اعتبار مناسب دانشگاه های پزشکی اسلواکی از جمله دانشگاه کمنیوس، که بسیاری از مشتاقان تحصیل پزشکی در اسلواکی در آن مشغول به تحصیل هستند گذراندن دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلواکی برای به روز کردن دانش پزشکان و بالا بردن تجربه آنان خیلی مفید خواهد بود. زیرا این دانشگاه ها با دانشگاه های علوم پزشکی برتر دنیا تفاهم نامه های همکاری دارند و به علم روز پزشکی دنیا و جدید ترین روش های درمانی دسترسی دارند.

کشور اسلواکی با کشور صنعتی و پیشرفته اتریش هم مرز است و فاصله براتیسلاوا پایتخت این کشور با وین پایتخت اتریش ۵۰ کیلومتر می باشد و به علت روابط حسنه دو کشور بیشترین همکاری علمی دانشگاه های علوم پزشکی اسلواکی با دانشگاه های برجسته کشور اتریش می باشد.

به طور کلی دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلواکی و سایر کشورها دوره هایی است که در مباحث اصلی هر یک از تخصص های پزشکی برگزار می شود و طول دوره بر اساس درخواست متقاضی و نوع دوره بین 3 ماه تا 2 سال می باشد. همچنین لازم نیست که شرکت کنندگان دوره حتما متخصصان آن تخصص پزشکی باشند و حتی پزشکان عمومی هم می توانند در کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی شرکت نمایند. این دوره ها در اسلواکی و سایر کشورها به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای اخذ پذیرش شرکت در این دوره ها ارائه مدرک زبان انگلیسی هم حتی الزامی نمی باشد. از این رو از نظر زبان هیچ مشکلی برای داوطلبان شرکت در این دوره ها وجود نخواهد داشت. همچنین باید از پیش در نظر داشت که در پایان این دوره ها به متقاضیان و شرکت کنندگان دوره مدرک فوق تخصص داده نمی شود و فقط گواهی شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی به صورت آبزرور به شرکت کنندگان دوره ها اعطا می گردد.

 

فلوشیپ دندانپزشکی در اسلواکی

برای دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اسلواکی نیز مانند دروه های فلوشیپ پزشکی در این کشور، متقاضیان زیادی وجود دارد. زیرا رشته دندانپزشکی نیز مرتب به روز می شود و روش های درمانی جدید و تجهیزات پزشکی جدیدی در زمینه های تخصصی متعدد آن ارائه می گردد. پس لازم است که دندانپزشکان در دوره های تکمیلی شرکت نموده و دانش خود را به روز کرده و تجربه خود را بالا ببرند. از این رو شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اسلواکی به علت قرابت دانشگاه های این کشور با دانشگاه های کشورهای پیشرفته مانند اتریش می تواند یک فرصت عالی باشد که متقاضیان بتوانند به علم پزشکی روز دنیا دسترسی پیدا کنند. از یاد نباید برد که به علت معتبر بودن دانشگاه های پزشکی کشور اسلواکی و دسترسی دانشگاه های علوم پزشکی این کشور به علم پزشکی روز دنیا و همچنین صنعتی بودن این کشور و تولید بسیاری از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در این کشور شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی در اتریش و فلوشیپ دندانپزشکی در این کشور متقاضیان فراوانی دارد. اما شرکت در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی در اسلواکی و دوره های فلوشیپ پزشکی در این کشور نیز می تواند تا حد بسیاری در بالا بردن دانش و تجربه پزشکان و دندانپزشکان کارایی داشته باشد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top