امروز: جمعه 31 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه ژیلینا اسلواکی

یکی از دانشگاه های معتبر کشور اسلواکی، دانشگاه ژیلینا می باشد که در شهری به همین نام واقع شده است. در واقع دانشگاه ژیلینا تنها دانشگاه موجود در منطقه شمال غرب کشور اسلواکی است. دانشگاه ژیلینا اسلواکی که از دانشگاه های دولتی این کشور به حساب می آید اخیرا و در جدیدترین لیست اعلام شده توسط وزارت علوم کشورمان برای سال تحصیلی 2020 2021 به عنوان یکی از دانشگاه های مورد تایید شناخته شده است و با توجه به شرایط عالی اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور عضو اتحادیه اروپا و عدم نیاز به ارائه مدرک زبان، این یک فرصت عالی برای هموطنان عزیزمان است که تحصیل در اروپا را در این دانشگاه معتبر تجربه نمایند.

  • دانشگاه ژیلینا اسلواکی
  • تحصیل در دانشگاه ژیلینا
  • رشته های دانشگاه ژیلینا اسلواکی

تاریخچه دانشگاه ژیلینا اسلواکی برمی گردد به سال 1953 میلادی که در آن زمان هنوز این شهر بخشی از کشور چکسلواکی سابق به حساب می آمد. در ابتد این دانشگاه به عنوان کالج راه آهن پراگ به تاسیس رسید و در سال 1959 نام آن به دانشگاه حمل و نقل تغییر یافت و مکان آن نیز به تویلینا منتقل شد. در سال 1980 میلادی نام آن را به دانشگاه حمل و نقل و ارتباطات تغییر دادند. در سال 1996 و پس از فروپاشی چکسلواکی سابق و ایجاد کشور مستقل اسلواکی، شورای ملی اسلواکی تصمیم به تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ژیلینا داد.

 

تحصیل در دانشگاه ژیلینا

به طور کلی تحصیل در دانشگاه ژیلینا در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف و متنوع امکان پذیر است. تا کنون بیش از 52 هزار نفر به تحصیل در دانشگاه ژیلینا پرداخته و از آن فارغ التحصیل گشته اند که از این تعداد 1662 نفر موفق به اخذ مدرک دکتری شده اند.

دانشگاه ژیلینا اسلواکی با دانشگاه ها و موسسات معتبر آکادمیک و تحقیقاتی فراوانی از سراسر دنیا همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی دارد و حتی به تبادل دانشجو می پردازد و به همین جهت از بهترین و معتبرترین دانشگاه های اسلواکی شناخته می شود.

مدارک تحصیلی اخذ شده در این دانشگاه در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مورد تایید است و خوشبختانه از سپتامبر 2020 دانشجویان ایرانی نیز در صورت تحصیل در این دانشگاه و بازگشت به ایران پس از تحصیل، مدارکشان قابل ارزشیابی خواهد بود و از این نظر نیز این دانشگاه یک دانشگاه معتبر به حساب خواهد آمد.

 

رشته های دانشگاه ژیلینا اسلواکی

تنوع رشته های دانشگاه ژیلینا اسلواکی بسیار زیاد است و این رشته ها در قالب 7 دانشکده و 7 موسسه و 3 مرکز به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ژیلینا ارائه می گردد.

 

لیست دانشکده های دانشگاه ژیلینا اسلواکی عبارتند از:

- دانشکده مهندسی عمران

- دانشکده مهندسی مکانیک

- دانشکده مهندسی برق

- دانشگده مهندسی امنیت

- دانشکده علوم مدیریت و انفورماتیک

- دانشکده بهره برداری و اقتصادی حمل و نقل و ارتباطات

- دانشکده علوم انسانی

 

لیست موسسات و انستیتو های دانشگاه ژیلینا عبارتند از:

- موسسه زبان های خارجی

- موسسه تربیت بدنی

- موسسه آموزش و تحصیلات تکمیلی

- موسسه فناوری های اطلاعات و ارتباطات

- موسسه رقابت و نوآوری

- موسسه زیست شناسی کوهستان

-موسسه مهندسی پزشکی قانونی

 

لیست مراکز دانشگاه ژیلینا عبارتند از:

- مرکز تحقیقات حمل و نقل

- مرکز آموزش هوانوردی

- مرکز آموزش تکمیلی و تحصیلات عالی برای معلمان

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دانشگاه های اسلواکی و همچنین دریافت وقت مشاوره، با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق شماره ذیل تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top