امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

جاذبه های توریستی

  • جاده آلپی گروسگلوکنر اتریش

    1399/03/07 - 23:30:00
    جاده آلپی گروسگلوکنر اتریش

    اتریش کشوری در قلب اروپای مرکزی و دروازه اروپای شرقی و غربی است که ارتفاعات رشته کوه آلپ بخش عمده ای از خاک آن را تشکیل می دهد. وجود همین کوهستان های مرتفع موجب ایجاد مناظر، امکانات گردشگری و جاذبه های فراوانی در این کشور شده و بخش عمده ای از گردشگرانی که همه ساله به این کشور سفر می کنند، بیشتر برای دیدن این جاذبه ها اتریش را به عنوان مقصد سفر بر می گزینند. در محدوده ارتفاعات رشته کوه های آلپ اتریش، پیست های اسکی استاندارد بین المللی، دریاچه های فوق العاده زیبا، صخره های فوق العاده دیدنی، و همچنین مناظر سبز شگرف از اصلی ترین جاذبه ها محسوب می گردند. در این منطقه جاده ای وجود دارد که خود یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری اتریش به شمار می رود. در این مطلب به معرفی جاده آلپی گروسگلوکنر اتریش از جاذبه های گردشگری معروف این کشور می پردازیم. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی گراتس اتریش

    1398/04/13 - 10:51:34
    جاذبه های توریستی گراتس اتریش

    گراتس دومین شهر بزرگ اتریش است که در کنار رود مور قرار گرفته و طبیعتی بی نظیر شامل دره های عمیق و فوق العاده زیبا، کوه های مرتفع، مراتع سرسبز و انبوه را دارا می باشد. غیر از مواهب طبیعی در این شهر، معماری غنی تاریخی در قلعه ها، کلیسا ها، کاخ ها و سایر ساختمان ها همراه با جلوه هایی از معماری مدرن بشدت رخ می نماید. اکثر بناهای تاریخی به جای مانده در این شهر مربوط به سبک معماری باروک می باشند. گراتس را شهر موزه ها نیز می نامند و تعداد زیادی موزه مانند موزه هنر و موزه اسلحه سازی در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارند. همچنین گردشگران در شهر گراتس از غذاهای لذیذ که خود از اصلی ترین جاذبه های توریستی گراتس اتریش به شمار می رود نیز می توانند استفاده نمایند. ناگفته نماند که دیگر لقب شهر گراتس، شهر لذت آشپزی می باشد که در سال 2008 به این شهر داده شد.

    ادامه مطلب ...
  • دریاچه های کشور اتریش

    1398/04/10 - 15:35:51
    دریاچه های کشور اتریش

    کشور زیبای اتریش در قلب اروپا یکی از مقاصد گردشگری اصلی در این قاره به شمار می رود. در حقیقت اکثر مردم دنیا کشور اتریش را به علت داشتن پیست های اسکی پرتعداد که مناسب برگزاری مسابقات اسکی آلپاین و تفریحات زمستانی است می شناسند. اما یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی اتریش، دریاچه های این کشور است. در کشور اتریش بیش از 400 دریاچه بسیار زیبا با ویژگی های متنوع وجود دارد که در این مطلب به طور ویژه قصد داریم به معرفی دریاچه های کشور اتریش بپردازیم

     

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش

    1398/04/07 - 11:53:38
    جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش

    کشور اتریش ببشتر به برگزاری مسابقات اسکی آلپاین و پیست های معروف ورزش های زمستانی شناخته می شود که همه ساله علاقه مندان زیادی به ورزش های زمستانی برای اسکی به کوه های آلپ می روند، از شهر زیبای اینسبروک اتریش  نیزدیدن می نمایند. البته باید در نظر داشت که جاذبه های توریستی اینبسروک اتریش فقط محدود به یک پیست اسکی نیست و این شهر دیدنی جذابیت های فراوانی برای گردشگران دارد و گردشگران از گذران لحظات خود در این شهر زیبای اتریش نهایت لذت را خواهند برد. در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی جاذبه های توریستی اینسبروک اتریش خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی سالزبورگ اتریش

    1398/04/04 - 14:33:39
    جاذبه های توریستی سالزبورگ اتریش

    شهر سالزبورگ که در زبان آلمانی به زالتسبورگ شهرت دارد از شهرهای مشهور کشور اتریش به شمار می رود. این شهر که محل تولد موتزارت، موسیقی دان برجسته اتریشی می باشد را شهری با جاذبه های فرهنگی و معماری بسیار غنی می دانند که گردشگران بسیاری همه ساله از آن بازدید به عمل می آورند. اما جاذبه های توریستی سالزبورگ اتریش به ساختمان ها و بناهای دیدنی منحصر نیست و وجود طبیعت و مناظر طبیعی بکر و بدیع نیز از ویژگی های شهر سالزبورگ به شمار می رود.

     

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی وین پایتخت اتریش

    1398/01/21 - 11:21:11
    جاذبه های توریستی وین پایتخت اتریش

    کشور جمهوری اتریش از زیباترین مناطق اروپای غربی بوده و جاذبه های توریستی وین پایتخت اتریش (Vienna Tourist Attractions) نیز بسیار غنی و سرآمد می باشد. اتریش از کشورهای بسیار متمدن و با تاریخ غنی در اروپا محسوب شده و از نظر تاریخی شهر وین قرن های متمادی، دروازه ای بین شرق و غرب اروپا بوده  و در زمان حیات امپراتوری هابسبورگ، این شهر مرکز اصلی این امپراتوری بوده است. امروزه بیشتر وین پایتخت زیبای اتریش را به شهر موسیقی و هنر می شناسند و به همین دلیل گردشگران بین المللی در طول اقامت خود در وین از رویدادها و سرگرمی های بسیار جذابی نیز بهره مند می شوند و سفری پر از لحظات به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی

    1398/01/15 - 14:14:14
    جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی

    از میان 138 شهر کشور اسلواکی شهر ژیلینا یا به زبان اسلواکی Žilina شهرت قابل ملاحظه ای دارد و با قرار گرفتن در شمال این کشور به مرز کشورهای جمهوری چک و همچنین لهستان نزدیک است. حدود 85302 نفر جکعیت ساکنین شهر ژیلینا را تشکیل می دهند. از جاذبه های توریستی ژیلینا اسلواکی می توان به کلیساهای متعدد و زیبا با معماری خاص و همچنین چشم اندازهای زیبا از کوههای مالافاترا، سد ژیلینا، تپه استرانیک و موزه هنر ژیلینا اشاره کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دهکده هال اشتات در اتریش قدیمی ترین روستای مسکونی اروپا

    1398/01/17 - 14:14:14
    دهکده هال اشتات در اتریش قدیمی ترین روستای مسکونی اروپا

    دهکده کوچک و بسیار زیبای هال اشتات که در منطقه ای به نام سالزکامرگوت Salzkammergut در ایالت اوبراسترایش اتریش قرار دارد و گردشگران تنها از طریق کوهستان یا با قایق از طریق دریاچه به آن تردد می کنند. معمولا گردشگران ابتدا به شهر سالزبورگ رفته و از آنجا به روستای هالشتات سفر می کنند. این روستا با کمتر از 60 کیلومتر مربع مساحت در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. با وجود زیبایی های طبیعی شگفت آور این منطقه و تلاقی سرسبزی و دریاچه ای به همین نام، دلیل اصلی ارزش این منطقه به تاریخ کهن آن بر می گردد. زیرا که 7000 سال قدمت برای آن تخمین زده شده است. ابتدا این روستا به علت داشتن کوهستان نمک به شهرت رسیده بود. این منطقه و دهکده هال اشتات در اتریش قدیمی ترین روستای مسکونی اروپا به شمار می روند و همین باعث شده جستجوهای باستان شناسی زیادی در این منطقه صورت گیرد.

    ادامه مطلب ...
  • غذاهای معروف اسلواکی

    1398/01/12 - 14:14:14
    غذاهای معروف اسلواکی

    کشور اسلواکی در اروپای مرکزی هم مرز با کشورهای اروپایی جمهوری چک از غرب، اوکراین از شرق، لهستان از شمال، اتریش از غرب و مجارستان از جنوب می باشد. به طور معمول همسایگی کشورها به تبادلات فرهنگی آن ها می انجامد و این قضیه در مورد اسلواکی و همسایگانش هم صدق می کند. معمولا یکی از نمودهای تبادلات فرهنگی ملت ها رواج غذاهایشان در کشوهای دیگر است. در حقیقت در سفر به اسلواکی حتما غذاهای این کشورهای همسایه را در این کشور به ویژه در رستوران ها خواهید دید و بالعکس در سفر به کشورهای همسایه اسلواکی نیز غذاهای معروف اسلواکی را مرسوم خواهید یافت. البته دلیل دیگر رواج غذاهای این چند کشور در میان کشورهای همجوار اشتراکات تاریخی آن ها نیز می باشد. به عنوان مثال اسلواکی قرن ها بخشی از امپراتوری اتریش مجارستان به شمار می رفته و طبیعی است با کشورهای اتریش و مجارستان نزدیکی های فرهنگی زیادی داشته باشد. همچنین سال ها کشوری به نام چکسلواکی وجود داشته که از دو کشور امروزی اسلواکی و جمهوری چک تشکیل شده بوده و پرواضح است که این دو ملت امروزی کاملا از نظر فرهنگی به هم نزدیک هستند.

     

    ادامه مطلب ...
  • جاذبه های توریستی کوشیتسه اسلواکی

    1398/01/10 - 14:14:14
    جاذبه های توریستی کوشیتسه اسلواکی

    دومین شهر بسیار مشهور و مطرح اسلواکی کوشیتسه یا به زبان اسلواک Košice نام دارد که شهری به شدت زنده است و شبهای پر جنب و جوش آن بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و در سال 2013 میلادی لقب پایتخت فرهنگی قاره اروپا را نیز بدست آورد. خیابان های پوشیده از سنگ فرش به همراه ساختمان های شاخص برجای مانده از قرون وسطی و کلیسایی مشهور با معماری گوتیک و البته ساختمان های جدید که آثار مدرنیته در آن ها به چشم می آید از ویژگی های کالبدی شهر کوشیتسه به شمار رفته و به خودی خود از جاذبه های توریستی کوشیتسه اسلواکی به شمار می روند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top