امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل در اسلواکی

  • تحصیل در دانشگاه های اسلواکی

    1398/12/05 - 16:25:07
    تحصیل در دانشگاه های اسلواکی

    بسیاری از جوانان به علل مختلف تحصیل در خارج از کشور را برای آینده خود بر می گزینند. اما موانع زیادی سر راه این افراد برای ورود به دوره های تحصیل در خارج از کشور وجود دارد. اولین مورد بحث ویزاست که بسیاری از کشورها حتی با وجود داشتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها نیز به داوطلبین ویزای تحصیلی اعطا نمی کنند. مشکل دیگر هزینه های تحصیل است که برای بسیاری از دانشجویان ایرانی و خانواده هایشان یکی از اصلی ترین فاکتورها در انتخاب کشور محل تحصیل محسوب می شود. متاسفانه در بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای انگلیسی زبان و همچنین سایر کشورهایی که در آن ها تحصیل به زبان انگلیسی ممکن است، هزینه تحصیل بسیار گران است. اما بحث مهم دیگر هم خود زبان تحصیل است که در انتخاب محل تحصیل برای دانشجویان تاثیر زیادی دارد. طبیعتا به علت آشنایی اکثر جوانان هموطنمان با زبان انگلیسی و دشواری یادگیری زبانی جدید ترجیح بر این است که تحصیل به زبان انگلیسی میسر شود. اما کشورهای انگلیسی زبان هم مدرک زبان معتبر با نمره بالا می خواهند و هم هزینه تحصیل در آنان بالاست، مضاف بر آن اخذ ویزای تحصیلی در اکثر این کشورها نیز معمولا ساده نمی باشد. از این رو تحصیل به زبان انگلیسی در یک کشور غیر انگلیسی زبان که هزینه مناسبی هم داشته و از نظر ویزا نیز مشکل خاصی نداشته باشد، می تواند گزینه ای مطلوب به شمار رود. بهترین گزینه ای که در حال حاضر می توان به جوانان مشتاق تحصیل در خارج از کشور پیشنهاد داد، تحصیل در دانشگاه های اسلواکی است. زیرا امکان تحصیل در اسلواکی در رشته های مختلف با شهریه مناسب و به زبان انگلیسی حتی بدون ارائه مدرک زبان وجود دارد و اخذ ویزای تحصیلی در این کشور نیز به طور معمول با مشکل مواجه نیست.

    ادامه مطلب ...
  • در باره اسلواکی

    1397/06/23 - 21:28:20
    در باره اسلواکی
    ادامه مطلب ...
  • آب و هوای اسلواکی

    1397/06/18 - 09:49:38
    آب و هوای اسلواکی
    ادامه مطلب ...
  • نظام آموزشی اسلواکی

    1397/07/02 - 10:47:55
    نظام آموزشی اسلواکی
    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه های اسلواکی

    1397/12/18 - 15:51:34
    دانشگاه های اسلواکی

    همه ساله به علت امکان تحصیل ارزان در اسلواکی، تعدادی زیادی از جوانان از نقاط مختلف دنیا برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اسلواکی اقدام و سپس به این کشور اروپایی سفر نموده و اقدام به ثبت نام در دانشگاه های این کشور می نمایند. در سال های اخیر دانشگاه های اسلواکی در میان جوانان علاقه مند به تحصیل در اروپا در کشور عزیزمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. علت این امر نیز مزایای تحصیل در دانشگاههای اسلواکی است که امکان تحصیل در این دانشگاه های معتبر اروپایی را بسیار راحت تر و بی دردسر تر برای این افراد ممکن می نماید. اولین مزیت تحصیل در اسلواکی به طور قطع عدم نیاز به ارائه مدرک زبان برای اخذ پذیرش تحصیلی است. از این رو بسیاری از جوانان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های اروپایی می توانند بدون روبرو شدن به معضلی به نام اخذ مدرک زبان وارد دانشگاه های اسلواکی شوند. در عین حال هزینه نسبتا پایین تحصیل و زندگی در اسلواکی نیز از مهم ترین علل گرایش روز افزون به تحصیل در دانشگاه های اسلواکی شده است.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در رشته های علوم پزشکی در دانشگاههای اسلواکی

    1397/07/11 - 12:13:39
    تحصیل در رشته های علوم پزشکی در دانشگاههای اسلواکی
    ادامه مطلب ...
  • فلوشیپ پزشکی در اسلواکی

    1398/07/04 - 10:41:16
    فلوشیپ پزشکی در اسلواکی

    یکی از کشورهای اروپای مرکزی که کمتر در میان هموطنان ما شناخته شده است، اسلواکی می باشد که از تجزبه کشور چکسلواکی سابق به وجود آمد و امروزه یکی از مقاصد دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور به ویژه تحصیل در اروپا محسوب می شود. از طرفی دیگر بسیاری از پزشکان نیز ترجیح می دهند برای گذراندن دوره های تکمیلی خود، دوره های فلوشیپ پزشکی در اسلواکی را انتخاب نمایند.  

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top