امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

آب و هوای اسلواکی

  • آب و هوای مناطق کوهستانی اسلواکی
  • آب و هوای اسلواکی
  • نقشه توپوگرافی اسلواکی

 با آب و هوای اسلواکی

دانشجویانی که قصد دارند در کشور اسلواکی تحصیل نمایند بهتر است قبل از اقدام پذیرش تحصیلی با ویژگی های اقلیمی و آب و هوای اسلواکی آشنایی کافی پیدا کنند. با نگاهی به نقشه توپوگرافی کشور اسلواکی می توان متوجه وجود کوهستان هایی وسیع را در این کشور شد. اما بر خلاف تصور معمول، با وجود مناطق کوهستانی وسیع، آب و هوای این کشور سردسیری نیست و اسلواکی به طور کلی آب و هوایی بسیار معتدل و مطبوع را دارا می باشد. از نظر دمایی، میانگین دمای سالانه هوا در این کشور، حدود 9 الی 10 درجه سانتی گراد بوده، در گرمترین ماه سال این میانگین به حدود 20 درجه سانتیگراد رسیده و در سردترین ماه سال نیز به حدود ۵درجه سانتیگرادزیر صفر می رسد. از ویژگی های اقلیمی دیگر این کشور، بارش فراوان باران است که در اکثر ماه های سال امری طبیعی به شمار می رود.

در شمال، شرق و قسمتی از غرب این کشور کوهستان هایی وسیع واقع هستند که سرزمین اسلواکی را نیمه کوهستانی می نمایانند. در مناطق کوهستانی به طور طبیعی آب و هوایی سردتری حاکم است. در مناطقی مانند دره اوراوا و اسپیش این گونه آب و هوا به خوبی حس می شود و شهرهایی مانند کوشیتسه و ژیلینا نیز در این مناطق قرار گرفته اند. این کوهستان ها معمولا در زمان زیادی از سال پوشیده از برف بوده و مورد توجه علاقه مندان اسکی از سراسر دنیا واقع می شوند و کوه تاترای بلند (High Tatra) یکی از نقاط دیدنی اسلواکی برای توریستها از سراسر جهان است

آب و هوای براتیسلاوا

در پایتخت این کشور شهر براتیسلاوا که در نقطه صفر مرزی کشور اتریش واقع شده است، میانگین دمای سالانه کمتر از 5 درجه سانتیگراد می باشد. این در حالی است که در گرمترین ماه سال این میانگین به بیشتر از ۲۰ درجه سانتیگراد و در سردترین ماه سال به کمتر از 5 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در اسلواکی و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top