امروز: یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل رشته حقوق در اتریش

رشته حقوق یکی از معروف ترین، محبوب ترین و در عین حال پردرآمد ترین رشته های تحصیلی در سراسر دنیا می باشد و از سراسر دنیا از جمله ایران افراد زیادی همه ساله مشتاق تحصیل حقوق در اروپا هستند. به علل گوناگون اتریش یکی از کشورهای بسیار مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور به شمار می رود و همه ساله تعداد زیادی از جوانان کشورمان برای تحصیل یا ادامه تحصیل رشته حقوق در اتریش درخواست پذیرش می دهند و در ماراتن رقابت برای اخذ پذیرش تحصیلی از اتریش قرار می گیرند.

  • تحصیل رشته حقوق در اتریش
  • تحصیل حقوق در اتریش
  • تحصیل رشته حقوق در دانشگاه های اتریش

آشنایی با رشته حقوق

رشته حقوق به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کشورمان و سایر کشورهای دنیا به شمار می رود و در شاخه رشته های درسی علوم انسانی طبقه بندی می گردد چون این رشته ناظر بر مقرراتی است که بر روابط انسان ها حاکم است.

مهم ترین درس های این رشته حقوق مدنی، حقوق جزایی عمومی و خصوصی، حقوق بین الملل، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق تجارت و ... می باشند و این رشته در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دنیا ارائه می گردد و گرایش های کارشناسی ارشد و دکتری در کشورهای مختلف بر اساس مشخصات بومی آن منطقه می تواند متفاوت باشد.

از محاسن این رشته در همه جای دنیا و کشور خودمان درآمدزا بودن آن است؛ چون یک فارغ التحصیل حقوق می تواند به عنوان وکیل، قاضی، سر دفتر دفاتر اسناد رسمی و مشاور حقوقی برای ادارات و بانک ها و شرکت ها و سازمانهای بین المللی مشغول به کار شود و با در نظر گرفتن مزایای این رشته، تعداد علاقه مندان به تحصیل حقوق در خارج از کشور نیز همه ساله بیشتر می شود.

 

مزایای تحصیل حقوق در اتریش

مهم ترین مورد از مزایای تحصیل حقوق در اتریش بالا بودن سطح علمی و رنکینگ مناسب دانشگاه های این کشور است که موجب شده مدارک تحصیلی آن ها در کلیه کشورهای دنیا مورد ارزیابی قرار گیرد. همچنین تحصیل در بهترین دانشگاه های اتریش این مزیت را دارد که مدارک تحصیلی آن ها در داخل ایران نیز به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می رسد و به راحتی مورد ارزیابی قرار می گیرد و همانطور که می دانیم رشته حقوق در کشورمان از رشته های بسیار پردرآمد به شمار می رود؛ لذا توصیه کی شود که قبل از هرگونه اقدامی برای اخذ پذیرش؛ حتما برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور مراجعه کرده و از میان دانشگاه های معتبر از نظر این وزراتخانه دانشگاه مناسب برای تحصیل حقوق در اتریش را انتخاب نمایند.

مزیت دیگر تحصیل رشته حقوق در اتریش، مانند تحصیل درسایر رشته ها در این کشور هزینه تحصیل بسیار پایین در اتریش است که در مقایسه با سایر کشورها بسیار ناچیز است و متقاضیان تحصیل ارزان در اروپا را به سمت کشور اتریش متمایل می نماید. در حقیقت برای هر ترم تحصیلی در هر رشه و مقطع تحصیلی در کشور اتریش فقط باید 750 یورو شهریه تحصیلی پرداخت کرد. این در حالی است که به عنوان مثال هزینه تحصیل رشته حقوق در آمریکا در مقطع کارشناسی حداقل 14 هزار دلار در سال می باشد. با این مقایسه ساده می توان به مزیت تحصیل رایگان در اتریش در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته پی برد.

 

دانشگاه های حقوق اتریش

از بهترین دانشگاههای ارائه دهنده این رشته در کشور اتریش دانشگاه های اینسبروک، گراتس و سالزبورگ می باشند که از معتبر ترین دانشگاه های این کشور به شمار می روند. در این دانشگاه ها به تناسب برای علاقه مندان تحصیل رشته حقوق در اتریش، دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق ارائه می گردد. همچنین امکان تحصیل حقوق در دانشگاه وین بهترین دانشگاه اتریش نیز وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

 

دانشکده حقوق وین

اکثر سیستم های رتبه بندی در دنیا دانشگاه وین را بهترین دانشگاه اتریش می دانند و این دانشگاه نیز ارائه دهنده دوره های تحصیلی پایه تا تحصیلات عالی دررشته حقوق می باشد. دانشکده حقوق وین از معتبرترین دانشگاه های حقوق اتریش به شمار می رود و همه ساله تعداد زیادی از جوانان از سراسر دنیا حتی از کشور عزیزمان ایران برای اخذ پذیرش رشته حقوق از دانشگاه وین اقدام می نمایند و رقابت برای اخذ پذیرش این رشته در دانشگاه وین بسیار تنگاتنگ است و گاها بدلیل حجم بالای تقاضا برای متقاضیان آزمون ورودی در نظر گرفته و بهترین ها را انتخاب می کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رشته حقوق در اتریش و تحصیل در این کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top