امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

تحصیل در دوره فوق دکتری در اتریش

دوره های فوق دکتری در کشورهای زیادی توسط موسسات تحقیقاتی و آکادمیک ارائه می شوند و در حقیقت دوره هایی پژوهش محور هستند که پژوهشگران معمولا پس از پایان مقطع تحصیلات دکتری خود، وارد آن ها شده و عموما در طول دوره به عنوان محقق در موسسات تحقیقاتی و آکادمیک به کار مشغول شده و به طور عمیق و تخصصی روی کسب مهارت های لازم در رشته خود در مورد موضوع خاصی به تحقیق و پژوهش می پردازند. در حقیقت تحصیل در دوره فوق دکتری در اتریش و اکثر کشورهای دیگر، اصلا یک دوره تحصیلی نیست. بلکه یک شغل آکادمیک در زمینه پژوهش است که برای فارغ التحصیلان مقطع دکتری با مدت قرارداد محدود معمولا ۲ تا ۳ ساله ارائه می گردد.

  • تحصیل در دوره فوق دکتری در اتریش
  • تحصیل فوق دکترا در اروپا
  • مزایای تحصیل در مقطع پست داک در اتریش

تحصیل فوق دکترا در اروپا

برای تحصیل فوق دکترا در اروپا گزینه های زیادی وجود دارد. نظام آموزشی کشورهای مختلف فوق دکتری را در چارچوب های مختلفی تعریف می نمایند. مثلا در انگلیس و روسیه، سطوحی در خود دانشگاه ها برای تحصیل بالاتر از دکتری در نظر گرفته شده است. اما در اکثر کشورهای دیگر اروپایی، در حقیقت تحصیل فوق دکتری در اروپا به معنی گذراندن دوره ای پژوهشی است که فقط به صورت سابقه پژوهشی در رزومه آن ها وارد می شود.

در حقیقت یکی از مسئولیت های علمی تحقیقاتی دانشگاه ها و مراکز آکادمیک در سراسر دنیا، ارائه دوره های فوق دکتری به صورت شغل موقت به پژوهشگران است. اکثرا ارائه این دوره ها به صورت بورسیه می باشد و دانشگاه ها و مراکز علمی دارندگان بهترین رزومه ها ی تحصیلی و تحقیقاتی را انتخاب می کنند.

 

مزایای تحصیل در مقطع پست داک در اتریش

یکی از مواردی که از مزایای تحصیل در مقطع پست داک در اتریش محسوب می شود، امکان زندگی در وین یا سایر شهرهای اتریش برای فرد داوطلب است. زندگی در این شهرها که از نظر کیفیت زندگی از بهترین شهرهای اروپا و جهان به شمار می روند به خودی خود برای هر کسی یک موقعیت طلایی به حساب می آید.

همچنین طبیعتا وقتی محقق دوره پست داک از دانشگاه یا موسسه آکادمیک و تحقیقاتی مورد نظر بابت تحقیقات خود حقوق دریافت می کند، زندگی در کشور اتریش و مخارج نیز برای وی اصلا سخت نخواهد بود.

همچنین به علت اعتبار بالای دانشگاه های اتریش در سطح اروپا و جهان تحصیل در دوره های فوق دکترا در کشور اتریش می تواند یک سابقه تحقیقاتی و پژوهشی عالی در رزومه افراد به حساب بیاید و آن ها را در پیدا کردن یک شغل عالی به ویژه مشاغل آکادمیک در بهترین دانشگاه های جهان یاری نماید.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل دکتری و دوره های پست داک یا فوق دکترا در کلیه رشته ها رشته ها در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top