امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه دانوب کرمز

کشور اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که از مقاصد اصلی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اروپا به شمار می رود. برای دانشجویان از سراسر دنیا امکان تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه های اتریش بسیار جذاب و مورد توجه است. زیرا اتریش کشوری بشدت صنعتی و مدرن در قلب اروپاست و به ویژه برای رشته های مرتبط با صنعت و اقتصاد، تحصیل در اتریش واقعا دارای مزیت های زیادی است. همه دانشگاه های اتریش نیز به یک اندازه دارای شهرت و اعتبار نیستند. برخی دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه وین و دانشگاه اینسبروک دارای رتبه های برتر در قاره اروپا می باشند. اما دانشگاه های نسبتا معمولی تری در این کشور نیز وجود دارد که البته باز هم از اعتبار نسبی مناسبی بهره می برند و صد البته اخذ پذیرش تحصیلی از آن ها نیز ساده تر می باشد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه دانوب کرمز یا Danube University Of Krems نام دارد که در زبان آلمانی Donau Universität Krems نامیده می شود.

  • هزینه تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز اتریش
  • دانشگاه دانوب کرمز
  • رشته های دانشگاه دانوب کرمز

تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز اتریش

دانشجویان بین المللی زیادی همه ساله برای تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز اتریش وارد این کشور می شوند. در حال حاضر حدود 8000 دانشجو از بیش از 90 کشور دنیا در دانشگاه دانوب کرمز اتریش مشغول به تحصیل می باشند.

این دانشگاه همچنین در برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه های معتبری چون دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا نیز همکاری دارد.

 

رشته های دانشگاه دانوب کرمز

تعداد رشته های دانشگاه دانوب کرمز اتریش در حال حاضر بسیار بالا بوده و 200 دوره تحصیلی توسط این دانشگاه ارائه می گردد. البته طبق آخرین اعلام وزارت علوم کشورمان فقط دوره های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به تایید این وزراتخانه در کشورمان می رسد. رشته های دانشگاه دانوب کرمز در قالب این دانشکده ها و گروه های آموزشی به دانشجویان ارائه می گردد و به تفکیک می توانید گروه های آموزشی موجود در هر دانشکده را ملاحظه فرمایید:

- دانشکده اقتصاد و مدیریت کسب و کار : قانون کسب و کار و ادغام اروپا، مدیریت و اقتصاد، مدیریت ارتباطات و دولت الکترونیک.

- دانشکده پزشکی و بهداشت : روان درمانی، علوم اعصاب بالینی و طب پیشگیری، دندانپزشکی میان رشته ای، پزشکی بر اساس شواهد و اپیدمیولوژی بالینی، علوم بهداشت و بیومدیکال.

- دانشکده تربیت معلم، هنر و معماری: ساختمان و محیط زیست، هنر و علوم تصویر، رسانه های تعاملی و فن آوری های آموزشی، تحقیقات آموزشی و پرورشی و مدیریت آموزشی.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز اتریش

هزینه تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز اتریش به نسبت سایر دانشگاه های اتریش کمی بالاتر است. البته باز هم از دانشگاه های اکثر کشورهای پیشرفته ارزان تر است. به عنوان مثال شهریه تحصیلی برخی رشته های این دانشگاه عبارتست از:

هزینه تحصیل دوره کارشناسی ارشد پیراپزشکی و پزشکی بالینی که به زبان آلمانی برگزار می شود 3070 یورو در هر ترم می باشد.

هزینه دوره 4 ترمه کارشناسی ارشد پرستاری به زبان آلمانی، برای کل دوره حدود 9100 یورو می باشد.

هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد مهندسی معماری و خدمات ساختمانی که به زبان انگلیسی برگزار می شود برای کل دوره تحصیل حدود 18 هزار یورو می باشد.

اما هزینه تحصیل رشته موسیقی که بسیاری برای تحصیل این رشته به اتریش می روند، برای دوره 5 ترمه مقطع کارشناسی ارشد به زبان آلمانی، حدود 12 هزار یورو برای کل دوره می باشد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه دانوب کرمز و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما

 




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top