امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسسه علم و هنر میثاق

خدمات اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی

با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شماره ثبت:31214

  • تلفن

    ۸۱ ۲۱ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • فاکس

    ۴۸ ۲۲ ۶۶ ۸۸ - (۰۲۱)

  • ایمیل

    paziresh.tahsili@gmail.com

دانشگاه زیگموند فروید وین

یکی از برترین دانشگاه های خصوصی اتریش و از برترین دانشگاه ها در زمینه علوم روانشناسی در کشور اتریش و حتی قاره اروپا، دانشگاه زیگموند فروید وین است. اتریش از کشورهای اصلی و صاحب سبک و دارای دانشمندان فراوان در علم روانشناسی به شمار می رود و دقیقا مانند رشته هایی چون موسیقی، برای تحصیل روانشناسی در اتریش نیز همه ساله مشتاقان فراوانی وجود دارد. این دانشگاه معتبر در سال 2003 میلادی تاسیس شده و به سرعت توانسته در میان مجامع روانشناسی دنیا دارای جایگاه و اعتبار شود.

  • دانشگاه زیگموند فروید وین
  • تحصیل در دانشگاه زیگموند فروید اتریش
  • دانشکده های دانشگاه زیگموند فروید
  • تحصیل روانشناسی در دانشگاه SFU اتریش
  • دانشگاه SFU اتریش
  • دانشگاه زیگموند فروید

 

تحصیل در دانشگاه زیگموند فروید اتریش

شهرت این دانشگاه در زمینه رشته های روانشناسی و روان درمانی موجب شده بسیاری از سراسر دنیا سودای تحصیل در دانشگاه زیگموند فروید اتریش را در سر داشته باشند. این دانشگاه به قدری دارای اعتبار است که در سراسر اروپا دارای شهرت می باشد. همچنین این دانشگاه در سال 2006 اولین شعبه خارجی خود را در پاریس فرانسه افتتاح کرد و امروزه در لیوبلیانا اسلوونی، برلین آلمان و میلان ایتالیا نیز دارای شعبه است. همچنین این دانشگاه در داخل کشور اتریش نیز علاوه بر خود شهر وین در شهر لینز نیز شعبه ای دارد.

رشته های مختلف این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد. دوره های تحصیلی این دانشگاه طبیعتا به علت خصوصی بودن این دنشگاه کشور اتریش به زبان آلمانی صرفا ارائه نمی شود و دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز در این دانشگاه ارائه می گردد که برای دانشجویان مشتاق به تحصیل روانشناسی در اتریش که مشکل یادگیری زبان آلمانی دارند یک فرصت ایده آل است.

 

دانشکده های دانشگاه زیگموند فروید

دانشگاه زیگموند فروید چهار دانشکده اصلی دارد که رشته های تحصیلی این دانشگاه را به دانشجویان ارائه می دهند. دانشکده های دانشگاه زیگموند فروید اتریش عبارتند از:

دانشکده علوم روانشناسی و روان درمانی

دانشکده روانشناسی

دانشکده پزشکی

دانشکده حقوق

 

تحصیل روانشناسی در دانشگاه SFU اتریش

همان طور که عرض شد بیشتر دانشجویان بین المللی مشتاق تحصیل روانشناسی در دانشگاه SFU اتریش هستند زیرا این دانشگاه در اصل به علت بالا بودن سطح علمی در این رشته شهرت دارد. رشته روانشناسی گرایش های مختلفی دارد. اما در دانشگاه زیگموند فروید وین اتریش، گرایش هایی که از رشته روانشناسی ارائه می گردد عبارتند از: روانشناسی رفتاری، روانشناسی فردی، گشتالت، خانواده درمانی و روان کاوی.

 

تحصیل پزشکی در دانشگاه زیگموند فروید اتریش

یکی دیگر از علایق جوانان برای تحصیل در خارج از کشور امکان تحصیل پزشکی در اتریش است که به علت وجود مشکل یادگیری زبان آلمانی و الزام در ارائه مدرک زبان آلمانی بسیاری از این هدف منصرف می شوند. اما برخی دوره های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه زیگموند فروید وین اتریش به زبان انگلیسی ارائه می گردد. اما دوره های پزشکی و دندانپزشکی در این دانشگاه به صورت دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد و در طول 6 ترم به انجام می رسد. هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه زیگموند فروید اتریش 11 هزار یورو در هر ترم تحصیلی می باشد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه زیگموند فروید وین و به طور کلی تحصیل در اتریش و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه اعزام دانشجو به اتریش و اسلواکی علم و هنر میثاق دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662181

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top